Pagina's

dinsdag 5 juli 2016

Frambozenthee

Vandaag heb ik de eerste frambozen geplukt, echt heel weinig hoor... een stuk of 10. Thuis aangekomen wilde ik thee gaan zetten en toen dacht ik laat ik die frambozen gewoon eens in heet water doen. Na 10-15 minuten trekken werd dit heerlijke frambozenthee! Eigenlijk best logisch, maar nog nooit eerder aan gedacht. De kleur wordt prachtig roze en de smaak is echt heel goed. Dit ga ik vaker doen! Dus heb je ook frambozen in de tuin, vergeet dan niet om er af en toe thee van te maken. Hoe simpel kan het leven zijn... :>)

3 opmerkingen:

  1. hmmm lekker hoor. bramenblad is ook lekker in de thee b.v. met citroenmelisse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Tante Titi, dank voor de tip! Bramenblad en citroenmelisse heb ik ook allebei in de tuin staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier heb ik nou nog nooit aan gedacht! Helaas heb ik op dit moment geen frambozen in mijn tuin, maar voor de volgende keer ga ik dit zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen